سرپرست جدید دانشگاه تفرش با حضور در یادمان شهدای گمنام رسما کار خود را آغاز کرد

۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۶ کد : ۶۲۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۶۱
دکتر سهیل واشقانی فراهانی، سرپرست جدید دانشگاه تفرش، با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه، رسما کار خود را آغاز کرد.
سرپرست جدید دانشگاه تفرش با حضور در یادمان شهدای گمنام رسما کار خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، دکتر سهیل واشقانی فراهانی، سرپرست جدید دانشگاه تفرش روز شنبه چهارم دی با همراهی فرماندار شهرستان تفرش ، مشاور عالی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، مسئول نهاد رهبری ،دکتر صبا رئیس سابق دانشگاه و جمعی از مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای مقدس امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدا کار خود را آغاز نمود.

سرپرست دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دکتر صبا و مجموعه مدیران و دست‌اندرکاران دانشگاه در سال‌های اخیر، از عموم دانشگاهیان جهت کمک به ادامه حرکت در مسیر پیشرفت دانشگاه دعوت نمود.

دکتر سهیل واشقانی در ادامه افزود: قرار گرفتن بخش  اعظم مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش در 25 درصد مقالات برتر دنیا نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثر بخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای قرار دارد.

وی تقویت ارتباطات بین المللی، ادامه اثرگذاری های شایسته دانشگاه در ارتباط با صنایع استان، توسعه بسترهای مناسب برای حمایت از فعالیتهای علمی و پژوهشی دانشجویان و ایجاد دانشگاه کار آفرین را از مهمترین اهداف و برنامه های خود بیان نمود.

فرماندار شهرستان تفرش نیز در این آیین گفت: دانشگاه تفرش یکی از دانشگاه های مهم استان مرکزی و دانشگاهی با تراز ملی و بین المللی است.

" عبدالرضا حاج علی بیگی" افزود: دانشگاه تفرش در شهر پدران علمی ایران  واقع گردیده است که هریک توانستند در سطح ملی و جهانی درخشیده و ظرفیت عظیم فرهنگی و علمی را برای این دیار به ارمغان آورند.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای رئیس سابق دانشگاه تفرش  هیات رئیسه سابق ، تبدیل دانشگاه تفرش به موتور محرکه استان در حوزه صنعت، فعال نمودن مرکز رشد دانشگاه ، استفاده از تمام ظرفیت ها، عملیاتی نمودن فضای اشتغال و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه و حفظ استقلال و بالندگی دانشگاه تفرش از مهمترین موارد بالندگی این دانشگاه عنوان و خواستار تحقق این امور از سوی سرپرست دانشگاه تفرش شد.

در پایان این آیین مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش با حضور سرپرست دانشگاه تفرش، مسئولین محلی و دانشگاهیان دانشگاه تفرش غبارروبی و گلباران شد.

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۴۰۰

( ۶ )

نظر شما :